Najnowsze wiadomości

Jak znaleźć mieszkanie w Nowym Sączu?

Złote monety - czy warto w nie inwestować?

Bruliony

9 sierpnia 2020 19:46

O czym pamiętać zamawiając artykuły biurowe?



Bez względu na to, czy w biurze pełnimy funkcję archiwistki, sekretarki i referentki w tym samym czasie, czy też zarządzamy kilkoma działami odpowiadającymi za obsługę administracyjną, doskonale wiemy, jak ważne podczas pracy są artykuły biurowe. Oczywiście, nie zastąpią kompetentnych pracowników. Jeśli jednak będą niewłaściwie dobrane albo niskiej jakości, nawet najlepszy pracownik będzie pracował mniej wydajnie. 

Tego nie może zabraknąć

Bardzo często okazuje się, że praca w biurze jest wolniejsza niż powinna jedynie dlatego, że brakuje w nim drobnych akcesoriów przeznaczonych do segregowania dokumentów, archiwizowania ich oraz przygotowywania. Co ciekawe, często są one zamawiane regularnie, jeśli jednak nie przechowuje się ich w tym samym miejscu, mają tendencję do gubienia się. Ich niewielki rozmiar nie ułatwia zresztą prowadzenia poszukiwań. Na szczęście, problem ich znikania można szybko rozwiązać. Zamawiając artykuły biurowe po raz kolejny warto zadbać o to, aby na przygotowanej liście znalazł się również organizer na biurko. Innym ciekawym rozwiązaniem, które pomoże znajdować spinacze, zszywki i gumki recepturki jest specjalny podzielnik przeznaczony do szuflady w biurku. Pozwala on na posegregowanie artykułów biurowych, a jednocześnie przyczynia się do tego, że szuflada staje się bardziej pojemna. 

Na liście produktów, które należy zamawiać do biura bez względu na okoliczności, powinny znaleźć się także akcesoria piśmiennicze. Tu warto wspomnieć przede wszystkim o długopisach  ołówkach, przydadzą się jednak również zakreślacze, markery i korektory. Zwykle są one przechowywane bezpośrednio na blacie biurka, warto jednak pomyśleć o zakupie niewielkiego ozdobnego koszyka, który sprawi, że będąc pod ręką nie będą spadać na podłogę albo ukrywać się pod dokumentami.

Czym pisać w biurze?

Wzmiankowanym już artykułom piśmienniczym warto zresztą poświęcić nieco więcej uwagi. Trudno przecież wyobrazić sobie, że biuro będzie funkcjonować prawidłowo, jeśli zabraknie w nim choćby różnego rodzaju długopisów. Ich obecność jest uzasadniona na biurku każdego pracownika i nie ma tu znaczenia to, czy dokumenty uzupełnia on ręcznie, czy też wykorzystuje w tym celu komputer. Bardzo często znakomitym rozwiązaniem okazuje się zaprezentowanie rozwiązań stanowiących część kolekcji różnych producentów. Pozwala to na zaspokojenie zróżnicowanych potrzeb pracowników, a jednocześnie minimalizuje ryzyko dokonania zakupu dużej liczby długopisów bardzo niskiej jakości. 

Jeśli zakup artykułów biurowych obejmuje także te z nich, które mają znaleźć się na biurku prezesa, warto pomyśleć także o inwestycji w pióro wieczne. Pisze się nim jeszcze wygodniej niż długopisem, jego atutem jest zaś i to, że prezentuje się doskonale podnosząc prestiż firmy. Pióra wieczne można podzielić na te wyposażone w pompkę do samodzielnego ładowania atramentu oraz na te, które posiada wkłady atramentowe, przed złożeniem zamówienia dobrze jest więc zorientować się, która opcja będzie bardziej odpowiadać prezesowi.