Najnowsze wiadomości

Badania na rynek, Inteligentny rozwój - konkurs ogólny dla...

Artykuły plastyczne dla początkujących

Jak znaleźć mieszkanie w Nowym Sączu?

24 października 2020 13:21

Zatrudnianie pilnie potrzebnych pracowników służby zdrowia



Jednym z największych wyzwań pandemii Covid-19 jest potencjalny niedobór pracowników służby zdrowia oraz sposób na szybkie zwiększenie zatrudnienia w służbie zdrowia.

W miarę jak system osiąga swoje maksymalne możliwości, a pracownicy służby zdrowia sami zaczynają chorować i muszą przejść kwarantannę, szpitale, domy opieki i inne placówki służby zdrowia potrzebują dodatkowej pomocy i wsparcia personelu.

Oto tylko jeden przykład: W zeszłym tygodniu ponad 160 pracowników Berkshire Medical Center w Nowej Anglii zostało poddanych kwarantannie po ewentualnym narażeniu na działanie koronaawirusa przez pacjentów, którzy uzyskali wynik pozytywny. Agencja tymczasowa została poproszona o szybkie zatrudnienie 54 pielęgniarek, które specjalizują się w medycynie/chirurgii, intensywnej terapii i ratownictwie.

Dzieje się tak w całym kraju w miarę pogłębiania się kryzysu, zmuszając rządy stanowe i federalne, a także zatrudniając i rekrutując specjalistów, do rozwoju - i kreatywności.

"Dzięki COVID-19 istnieje obecnie wiele stanowisk, które mają kluczowe znaczenie" - mówi Greg Musto, dyrektor generalny The Roman Healthcare Group, członek sieci Sanford Rose Associates. "Każdy szpital w całym kraju jest potencjalnie krótkotrwały. Ponieważ niektórzy z naszych pracowników służby zdrowia są narażeni na kontakt z wirusem i mogą się z nim zetknąć, będzie to stanowić dodatkowe obciążenie dla i tak już napiętego systemu".

Po stronie rządowej, amerykański Senat zatwierdził ustawę znoszącą ograniczenia telezdrowotne. W Nowym Jorku, najciężej dotkniętym do tej pory stanie, gubernator Andrew Cuomo wzywa do pracy emerytowanych pracowników służby zdrowia, a także prawie ukończonych studentów medycyny - nawet jeśli oznacza to odstąpienie od zwykle rygorystycznych wymogów dotyczących certyfikacji i recertyfikacji lub przyspieszenie ich realizacji.

Wciąż jednak rekruterzy i specjaliści w dziedzinie rekrutacji mogą się tym zająć. Zobacz, jak niektórzy z nich się rozwijają i jak możesz dostosować te rozwiązania do swojej firmy.

Szybko śledzą proces zatrudniania.

"Tylko przez ostatnie dwa tygodnie codziennie otrzymywaliśmy telefony z dwóch do trzech szpitali, które potrzebowały specjalisty od profilaktyki zakażeń do zadania na 13-26 tygodni", mówi Musto. Systemy, które zazwyczaj potrzebują od jednego do dwóch tygodni na zatwierdzenie kontraktów dla kandydatów tymczasowych, otrzymują zatwierdzenie w ciągu zaledwie kilku godzin" - mówi Musto. "Poczucie pilności jest poza skalą."

Szpitale wieloletniej klienteli ufają również procesowi lustracji przeprowadzanemu przez Roman Healthcare Group, co daje im zgodę na rozszerzenie oferty. "Tylko w tym tygodniu obsadziliśmy cztery stanowiska w zakresie profilaktyki zakażeń, a mój zespół pracuje nad dwoma kolejnymi."

Używają narzędzi do zdalnego przesiewania.

"Wideokonferencje i wywiady mają teraz swój moment" - mówi Bob Bailey, dyrektor zarządzający Healthcare IT Leaders, PAC Leaders and Locum Choice. "Każdy kierownik ds. rekrutacji w danym kraju powinien zadbać o to, aby jego pracownicy dysponowali narzędziami i wiedzą umożliwiającymi skuteczną wideokonferencję kandydatów". Zwraca również uwagę, że oznacza to również pomoc kandydatom w szybkim tempie i pomaganie im błyszczeć w rozmowach wideo.

Musto zgadza się z tym, informując, że o wiele więcej wywiadów wideo jest wykorzystywanych jako rozmowa końcowa, w przeciwieństwie do kandydatów udających się na miejsce.

Szukają oni pomocy w branżach borykających się z trudnościami.

Zamiast poszukiwać nowych źródeł talentów, mądre firmy rekrutacyjne docierają do zaufanych profesjonalistów, którzy chwilowo nie mają pracy. "W wielu zamkniętych szkołach jest wiele pielęgniarek szkolnych" - mówi Dan Peterman, dyrektor ds. personelu klinicznego w Becker, firmie zajmującej się rozwiązaniami dla talentów, specjalizującej się w dziedzinie zdrowia. Jego zespół dociera do pielęgniarek szkolnych, z którymi pracuje, a które zostają zwolnione, i jak najszybciej je ukierunkowuje, aby pomóc uzupełnić potrzeby szpitala i opieki długoterminowej.

Dla firmy SavaSeniorCare Administrative Services, która rekrutuje kadry kierownicze, uzdolnionych pracowników służby zdrowia i usługi wsparcia dla swoich centrów obsługi klienta z wykwalifikowanymi domami opieki, zespół zajmuje się obecnie marketingiem do nowo zwolnionych pracowników służby zdrowia, hotelarstwa i gastronomii. "Istnieją potrzeby zatrudnienia w wykwalifikowanym centrum pielęgniarskim, które dostosowuje się do hoteli, takich jak pensjonariusze i dietetycy" - mówi Lesley Mastalerz, wiceprezes SavaSeniorCare ds. pozyskiwania talentów.

SavaSeniorCare również myśli perspektywicznie i oferuje szkolenia dla nowych pracowników. "Mamy możliwości dla każdego, kto jest zainteresowany zmianą pracy zawodowej i lubi pracować z osobami starszymi. Oferujemy im szkolenie w zakresie certyfikowanych asystentów pielęgniarskich, płacąc im podczas nauki na miejscu lub oferując bezpłatne zajęcia online w ich własnym tempie" - mówi Mastalerz. Kiedy skończą i uzyskają certyfikat, otrzymają automatyczną promocję.

Robią, co w ich mocy, aby powstrzymać rozprzestrzenianie się choroby.

"Środowisko naturalne jest teraz takie, że każdy chce mieć swój wkład", mówi Renee Becker, doktor Pharm.D., prezes i dyrektor generalny Becker. "Jeśli angażujemy ludzi do pracy, przyczyniamy się do rozwoju społeczności i firmy". Mamy misję upewnienia się, że wszyscy dostają wypłatę". Nie wspominając o tym, że sami pracownicy są chętni do pomocy innym, co świadczy o tym, że większość pielęgniarek i pracowników służby zdrowia.

Ale zanim ktoś zostanie wysłany do pracy, Becker stworzył narzędzie Covid-19, które musi ukończyć. "Pytamy ich, czy byli poza krajem, byli chorzy, mieli gorączkę, czy ktokolwiek w ich domu jest chory", mówi Mastalerz.

Dla firmy SavaSeniorCare, która rekrutuje utalentowanych pracowników opieki zdrowotnej do swoich domów opieki w centrum klienta, być może jeszcze ważniejsze jest, aby zatrudnianie nowych pracowników odbywało się w możliwie najbezpieczniejszy sposób. Oprócz tego, że nie zezwala się na wejście do centrów nieodzownemu personelowi, oznacza to również, że rozmowy na miejscu zostały wstrzymane, decydując się na wideokonferencje. A dla pracowników zgłaszających się każdego dnia, są oni przesiewani przy drzwiach wejściowych.

Pozostają one wierne swoim wartościom

"Najbliższa rzecz, z jaką mogę to porównać, to kiedy doszło do 11 września", mówi Musto. "Więc, tak jak wtedy, zachęcam moje zespoły rekrutacyjne, by były cierpliwe, wytrwałe i miłe." Kandydaci, bez względu na to, czy są aktywni czy pasywni, doceniają rekruterów, którzy są szczerzy, uczciwi i konsekwentni - dodaje.

W SavaSeniorCare zespół koncentruje się również na umożliwieniu mieszkańcom komunikacji z rodzinami za pomocą technologii, ponieważ nie mogą już mieć gości. A to z rodzinami, mieszkańcami i personelem idzie długą drogę. "Mówi się, że opieka nad naszymi podopiecznymi nadal ma najwyższy priorytet. Każdy, kto rozważa współpracę z nami, powinien postrzegać to jako korzyść, że tak bardzo nam zależy" - mówi Mastalerz.

Robią to, co robią najlepiej.

Pracownicy służby zdrowia i osoby rekrutujące często pracują z partnerami, którzy znajdują się w skrajnych lub tragicznych sytuacjach, przypomina Peterman. "Nasz model zbudowaliśmy wokół takich sytuacji. Oczywiście nie w tak ekstremalnych sytuacjach, ale stale się rozwijamy i pomagamy naszym klientom w kropli kapelusza", mówi. "Do tego jesteśmy przyzwyczajeni - tylko na większą skalę."